.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استعفای عجیب شهردار قائمشهر !!
شهردار قائمشهر روز گذشت‌ ب‍‍ا ت‍ق‍دي‍م‌ درخ‍و‌اس‍ت‌ ‌اس‍ت‍‍ع‍ف‍‍ا‌‌ خ‍ود ب‍ه‌ فرماندار ‌ ‌اي‍ن‌ ش‍‍ه‍ر خ‍و‌اس‍ت‍‍ار ك‍ن‍‍اره‌ گ‍ي‍ر‌ي‌ ‌از س‍م‍ت‌ ش‍‍ه‍رد‌ار ش‍د. نحوه استعفای شهردار قائمشهر و مسائل جانبی آن حکایت از عدم جدی ...

شنیده ها حاکیست مهندس معافی مدنی شهردار قائمشهر روز گذشته‌ ب‍‍ا ت‍ق‍دي‍م‌ درخ‍و‌اس‍ت‌ ‌اس‍ت‍‍ع‍ف‍‍ا‌‌ خ‍ود ب‍ه‌ فرماندار ‌ ‌اي‍ن‌ ش‍‍ه‍ر خ‍و‌اس‍ت‍‍ار ك‍ن‍‍اره‌ گ‍ي‍ر‌ي‌ ‌از س‍م‍ت‌ ش‍‍ه‍رد‌ار ش‍د.
گزارشات حاکیست علت استعفای وی اختلاف شدید با یکی از اعضای شورای شهر میباشد.
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قائمشهر در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز گفت: تاکنون هیچگونه درخواست استعفایی از سوی شهردار به شورا نرسیده و اگر مطالب اعلام شده صحت داشته باشد کاملآ مسیری غیر قانونی و بی پایه است ، چرا که شهردار توسط اعضای شورا انتخاب میشود و اگر قرار است استعفایی در کار باشد و با آن موافقت یا مخالفت شود ، جایگاه آن شورای شهر میباشد نه فرمانداری یا استانداری.
بنظر میرسد نحوه استعفای شهردار قائمشهر و مسائل جانبی آن حکایت از عدم جدی بودن استعفا و یا نوعی التیماتوم به اعضای شورای شهر قائمشهر باشد.
یاد آور میشود اختلافات درونی در این شورا که پیش از این سبب شد بهروز رنجبر شهردار فعلی بابلسر علیرغم دریافت حکم رسمی شهرداری قائمشهر ،حاضر به به قبولی مسئولیت در این شهر نشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

komail 25 مرداد 1387
چطور ریاست محترم شورای قائمشهر جناب آقای گوران (ملقب به حاج کمیل) وقتی با معامله شیرین پنج میلیارد تومانی از پیمانکار زمین نساجی که قرارشد دراین نقطه از شهر پرترافیک علیرغم مخالفت بعضی از اعضای دلسوز شورا مجتمع تجاری والبته مختصری هم فرهنگی با شهردار کنار میاید ولی بر سر مو ضوع کوچکی مثل واگذاری پارکینک و سفره خانه پارک شهر که شهردار قرارداد را تمدید نمی کند در اتاق شهرداری رئیس شورا با شهردار درگیر فیزیکی می کند و شهردار هم اینچنین استعفا می دهد؟ تا کی باید شهر را به تاراج ببرند؟ استدعای مردم قائمشهر اینست که مسولین دلسوز همت کنند این مشکل شهرداری را ریشه ایی حل کنند تنها اداره قائمشهر که ناحقی میشود فقط شهرداری است در زمستان که قائمشهر با کمبود گاز مواجه شد بجز شهردار فعلی بقیه مسولین از خود مایه گذاشتند واقعا شبانه روزی در مقابله بااین مشکل ایستادند مخصوصا فرماندار محترم نمونه شهرمان که واقعا دعای خیر شهروندان قائمشهری پشتوانه ایشان می باشد ؟ اختلافات به هر دلیل موجب تعلل در ارائه خدمات شهری میگردد و مردم ضرر میکنند نه آقای مهندس مدنی و نه آقای گوران.امیدوارم نظرات نا قابل اینجاب اهانت به شخصیتی نشود این حق یک شهروند است نسبت به عملکرد نماینده شورا شهر خود و شهردار خود انتقاد داشته باشد. با سپاس از خبرگزاری شمال نیوز در ارائه سریع اخبار
یک قائمشهری 25 مرداد 1387
خاک بر سر ما قائمشهر یها کنند با این مسئولینمان. " خاک "
این بازیها دیگر چیست ای آقایان ؟؟؟ مگر با مردم این شهر شوخی دارین آقاااااااااایان.
این از این و آن هم از تنها شهردار شهرمان اقای صادقلو که داشت برای شهر کار می کرد و شما آن را گرفتید.تنها شهرداری که هنوز هم مردم قائمشهر درباره آن حرف می زنند و خواهان بازگشت او هستند.
بروید و کار کنید و این بازیها را کنار بگذارید.
يك قائمشهري 26 مرداد 1387
سلام خسته نباشيد مشكلات شهر مان از بي توجهي مسولين فعلي وقبلي مثنوي هفتاد من است به فرموده امام ما مردم بسيار خوبي داريم مردم قائمشهر نمونه اي از همان مردم هستند محض رضاي خدا يك غروب يكي بياد به صفهاي تاكسي در خيابانهاي شهر سركشي كنه مردم درمانده از هزار اتفاق عجيب و غريب حداقل 45دقيقه معطل تاكسيهايي هستند كه از اصلا نيستند باز خدا ژدر اين شخصيهارو بيامرزه لااقل به داد اين مردم ميرسندبه خدا يك بار از ايستگاه تاكسي به يكي از اين اعضاي شوراي شهر به عنوان يك شهروند زنگ زدم كه اقاي فلاني به داد اين مردم برسيد خيلي سريع موبايلشو قطع كرد مرد حسابي روزهاي انتخابات يادتون رفت چطور مثل عاشقهاي سينه چاك با مردم رفتار ميكرديد دعواي شوراي شهر با شهردار -مثل دعواي دوتا خرس هست كهعلفهي زير پاشونا له ميكنند حالا مردم نقش علف رو بازي ميكنند و شما........شمارو به خدا بس كنيد.....
نا شناس 28 مرداد 1387
* مسئولین محترم شورای شهر خدا و روز مردن را فراموش نکنیم ؟! آیا بس نیست حذف صادقلو برایتان تجربه نشد ؟ مگر دوبار آشوب و .... را طالبید؟!
kj 28 مرداد 1387
شما که طرفدار شهردار صادقلو هستید میدانید سفرخانه پارک شهر که آقای گوران و فرزند صادقلو شریک بودند در مردادماه امسال توسط اماکن قائمشهر به جرم عرضه و فروش مشروبات الکی در همین سفره خانه پلمپ شد ولی با نفوظ کمیل گوران دوباره باز است کجایند بسیجیان دلسوز که پیگیری کنند این کار بسیجی است که برخورد قاطع کند نیروی انتظامی مصالح خود را میبیند و از این خلاف نابخشودنی اینگونه چشم پوشی میکند
نا شناس 28 مرداد 1387
اين پيامها جهت دار است و يك عده مي خواهند حاج كميل گوران را خراب كنند البته كور خوانده اند مردمي كه سه دوره به حاج كميل راي دادند خوب او را مي شناسند ايشان تنها فرد سه دوره اي شوراي شهر است . ضمنا بحث صادقلو با شهردار مستعفي فعلي قابل جمع نيست . در آن زمان هم گوران و تعدادي از اعضاي شورا مخالف رفتن صادقلو بودند .خيال آقايان جمع باشد با رفتن معافي هيچ آشوبي بر پا نمي شود . فقط قائم شهر از دست يك شهردار نو نور كم جنبه راحت مي شه . همين . كجاي دنيا يك مدير با يك بحث استعفا مي ده
نا شناس 28 مرداد 1387
آن كسي كه پيام مي دهد و دروغ مي گويد و فقط شعار بسيج سر مي دهد كجا بود وقتي كميل گوران مي جنگيد . كجا بود وقتي كميل بسيحي بود . اين آقاياني كه شعار مي دهند بسيجيان بعد از جنگند . چرا دروغ مي گوئيد كه سفره خانه پارك شهر متعلق به گوران و صادقلو است . اگر دين نداريد آزاده باشيد .
نا شناس 28 مرداد 1387
سرزمين نينوا يادش بخير حاج كميل جبهه ها يادش بخير
نا شناس 28 مرداد 1387
ميزان حال افراد است
h 29 مرداد 1387
دست هر کسی که در راه خدا بی ادعا کار میکند درد نکند و هر کسی که به شهرمان خیانت کرد چوبش را میخورد همچنانکه خونچین و .... در این شهر خوردند
بس 29 مرداد 1387
من بعنوان یک همشهری از زحمات ریاست محترم شورای شهر قائمشهر و همه اعضای شورا تشکر میکنم . حتما از میان خودتان یک شهردار انتخاب کنید برای قائمشهریها اف دارد اینهمه نابغه داریم منت یک تنکابنی یک متری کچل و خپل را بکشیم مگه مدنی این مدت چیکار کرد ؟
دلاور 29 مرداد 1387
سلام من تا جایی که میدونم سفرخانه در اجاره احمدی راد یکی از سینه چاکان عزت اکبری است تا دیروز گیر به رعیت دادید و چوبش را خوردید حالا نوبت کمیل شد بابا بس کنید مشکل کسی دیگر است .
نا شناس 29 مرداد 1387
شما دنبال چه هستيد . اينها همه بازي بود . شهردار مي خواست بازار گرمي كند . شهردار برگشت .
نا شناس 30 مرداد 1387
با سلام یک مصاحبه از شهردار قائمشهر بگیرید اگر شیشه خورده ندارد بگوید چرا استعفا داد و چرا دوباره اومد چه منافعی در این شهر دنبال مکند؟
نا شناس 31 مرداد 1387
حاج کمیل مرد عمل است یا علی مدد
قائمشهری 2 شهريور 1387
ابن ملجم جاهل بود که علی را کشت شهری که رئیس شورا اینچنین دارد بعید نیست که هزارن مشکلات به شهر و شهرداری وارد نکند.
حامد 25 اسفند 1391
ای کسی که نظر دادی حاج کمیل مرد عمل هست خاک بر سر شما و حاج کمیل

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.